15 augusti 2006

Jag är en Bingo

Här dissar man nogges förslag på nya brillor för att han påminner om Bingo Rimér i dem och så gör man ett "vilken dildo är du test" och får till svar att man är en Bingo. Vilken ironi.
BingoDu är en riktig snobb i lyxförpackning. Förmodligen tillbringar du stora delar av din tid kring Stureplan i Stockholm tillsammans med andra brats. Du tycker bra om dig själv och även om du ibland kan vara lite självgod så är du innerst inne förmodligen en riktigt trevlig och intressant person. Många tycker att du är lite ytlig, men de som känner dig väl vet att du stundom är både omtänksam och socialt begåvad. Försök bara att inte tänka så mycket på pengar och materiell status. Pengar är kul att spendera, men absolut inte det viktigaste i livet.
Vilken dildo är du? Gör testet här!


Men undra hur det testet fungerade för jag tror knappast folk som träffar mig uppfattar mig som ytlig och jag vet inte ens var Stureplan i Stockholm ligger. Och det låter som jag är shoppingtokig vilket är gansak fel, jag tycker det är rätt trist att shoppa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Själv var jag en LAYAspot. När jag såg den så tänkte jag inte direkt på en dildo utan mer på en rakapparat eller så.

Men när jag läste om den så såg jag att den både skulle vara väldigt bra och väldigt hightech så det lät ju lovande.

Béatrice Karjalainen sa...

Aj det lät ju inte som någon trevlig dildo alls till utseendet i alla fall.

Både bra och hightech, där ser man ;-)

Anonym sa...

Fast vad är det som säger att en dildo måste se ut som en penis, för det är ju oftast det man tänker på när man tänker på dildos (när man väl tänker på dom).

De kanske är betydligt mer effektiva om de inte är formade som en snopp.

Eller vad vet jag...

Béatrice Karjalainen sa...

På Wikipedia kan man läsa: What is a dildo?

There is some general disagreement about what precisely defines a dildo. There is general agreement that a nonvibrating device, resembling a penis in shape, size, and overall appearance, is a dildo. Some people include vibrating devices in this definition. Others exclude penis prosthetic aids, also called "extensions." Some include penis-shaped items clearly designed with vaginal penetration in mind even if they are not true approximations of a penis. Some people include devices designed for anal penetration (butt plugs) while others do not.

Anonym sa...

mmm... Det jag var, alltså en LAYAspot kanske egentligen itne är en dildo om man tänker efter och skall vara noga. Det kanske mer är en massageapparat. Och en massageapparat och en dildo behöver ju inte vara samma sak egentligen.