18 december 2008

Hemma

Vincent vaknade med ett svullet öga och jag är hemma med honom ifall det skulle vara ögoninflammation. Han roar sig med att spela TV-spel och jag försöker knäcka Lottenlucka 18. Nyss ringde telefonen och jag höll på att bli galen. Det var en som ringde för Ellos räkning, hon behövde bara lämna att hon ringde från Ellos för jag skulle ana vad det handlade om. Hon nämnde sen en rosa lapp som legat i senaste katalogutskicket. Då var jag säker, hon försökte sälja på mig en bröstcancerförsäkring. Talade om att jag INTE är intresserad och att jag tycker det är för jävligt av Ellos att ringa runt till sina kunder som de inte vet något om gällande hälsotillstånd mm. och försöka sälja en försäkring. Hedgehog-Saras inlägg fick mig att förstå vad det skulle handla om. Så jag slapp den långa föreläsningen om hur förträfflig försäkringen är.


Nu återgå till luckan, Fredrik I försökte uppmuntra mig lite efter Dantefiaskot med att idag har han ingen aning, men så kollar jag i luckan och nog sjuttsingen har han efter meddelandet här lyckats fatta vad TorpSara indikerar. Gahhhhhh!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Fredrik I sa...

Bra! Du löste det i tid! :-)