22 december 2008

Trött!!

9 timmar bussåkande (med 2 mobiler som inte ville att jag skulle surfa alls) med lite paus för mat blev det (istället för 4 timmar på X2000 med Internetanslutning). Det gungar i hela kroppen och jag är så trött att jag mår illa. Så nu skall jag krypa till sängs.

Inte kan man få igen några pengar från SJ heller utan man får det i värdecheckar att lösa in på SJ, vad fan jag vill inte nyttja deras urkassa service ingen. Det suger!

Natti Natti.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh stackars er! Jag hade nog brutit ihop över att få veta att jag skulle åka buss istället för jag blir ju så åksjuk.
VIlle bara önska er en härlig jul så syns vi när ni kommer hem!
/Magda

Anna sa...

Nej, men blä, vilket elände! Jag nyttjar SJ varje vardag och vet så väl hur det är att ha att göra med de när det strulat. Service har de inte hört talas om! SL utklassar SJ vad gäller kundvård och information!

Hoppas ni får en bra jul nu trots att den börjat lite trist minst sagt. Önskar dig julefrid och massor av skoj.