30 mars 2014

I go all americana #030 #blogg100

Skrattade åt min klädpackning idag. Har bara med mig röd/vit/blå kläder. Kommer se ut som en sann patriot eller något sådant. Eller nästan i alla fall, ett linne är lite mer åt orange än rött. Men det blev enkelt att mixa/matcha så här.

  • "Dräktjacka" med blå botten och röd/vitt mönster
  • Kjol till jackan som ser likadan ut, men kommer inte bära dem ihop
  • Blå/vit långklänning
  • En röd stickad tröja
  • En likadan stickad tröja fast blå
  • Ett vitt linne
  • En vit top
  • Ett blått linne
  • Ett par blå jeans i väskan och ett par när jag flyger
  • En blå tröja med vita ränder
  • En vit tröja med blå ränder
  • En blå sjal med vita och röda prickar
  • En vit sjal
  • Röd/blå/vita strumpor
  • En blå kofta
  • En röd fleecetröja (flyger i den)
  • Ett orangerött linne
  • En blå klänning med röda prickar, men till den vill jag egentligen ha mina knallgröna strumpor och grön sjal.
Sen så är faktiskt toppen jag tar på till flygturen i fler färger men mest blp/röd/vit tror jag. 


    Velar lite om ett par grå tighta jeans skall med oxå, de är så sköna och en grön topp till. Vi får se i morgon nu hänger de i torkrummet. 

    Hmm jag som skulle ta lite grejer med mig och handla på plats. Hur blev det så här?

    Nu dags att sova, 0535 kommer taxin, det är ju snart.

    Inga kommentarer: