13 mars 2014

Kul på jobbet #013 #blogg100

Idag hade jag riktigt roligt på jobbet även om det inte direkt hade med jobbet att göra. Vi skall ha en återinvigning av kontoret efter att vi flyttat in i källarplanet och till inbjudan behövdes lite bilder från lokalerna. Jag fick frågan eftersom de vet att jag fotar en hel del. Så idag var kameran med och jag gick göra det jag kunde av naturligt ljus i en källare med väldigt få fönster, inga blixtar, lampor eller reflektorskärmar för sådant har jag inte. Men bilderna blev rätt ok ändå.

Tog även ett självporträtt för att se hur det skulle se ut med en person i bilden (hade tagit en utan innan och funderade på att be någon sitta där).

Bilderna som skickades in till inbjudan visar jag inte nu (men kika längst ner för en tjuvkik), får bli sen när det är klart. Här är några vi inte tog med:
Utvalda bilder:





Inga kommentarer: