07 mars 2014

Tröttheten som inte vill ta slut #007 #blogg100

På lunchen idag träffade solen mitt ansikte på väg till lunchrestauranger och tillbaka. Tänkte nu vänder det. Men nä nu spöregnar det ute. 
I morgon skall vädret bli hyfsat men då skall jag sitta i en gympahall i Öjebyn med Vincents handbollslag hela dagen. På söndag blir det mulet igen och då kobbar jag på Gruvberget.  

Vi fick ju lite sol på oss i Abisko men det var så kort tid att kroppen inte han reagera och kravla sig ur det dimgråa hål den befinner sig i. Blir det inte lite solljus snart så kommer den här soldrivna kroppen kollapsa helt. Humöret är verkligen i botten och tröttheten som inte vill ta slut sliter i mig. Det är inte roligt att komma hem från jobbet en fredag och vilja gå och sova kl 19. Men det går inte. Jag måste laga middag istället fast jag själv inte har någon som helst matlust. 

Jag vill bara sooooova. Eller nä jag vill ju egentligen hitta på något roligt men min kropp vill bara sooooova. 

Inga kommentarer: