02 december 2015

Dag 336 - En heldag

(sov 3 timmar)

04:30 ringde väckarklockan.

05:10 satt jag i bilen och for till flygplatsen.

06:35 gick flyget.

08:51 klev jag av Flygbussen en hållplats för sent för att den glömde stanna på min och fick springa över gatan och vänta på en flygbuss åt andra hållet som skulle ta mig de 8,4 km tillbaka.

09:20 var jag på Stockholmskontoret och fick mitt AD-konto låst som vanligt (liiiite irriterande).

10:05 började vi vår workshop om mobila strategier. Roliga människor, intressanta diskussioner och jag insåg hur jävla mycket jag faktiskt kan. Bra egoboost. Men vilken tid jag skall ha att jobba vidare med detta är inte helt tydligt.

16:20 var vi klara med vår workshop.

16:40 nästa möte.

17:36 på flygbussen till Arlanda, chattandes med filmsällskapet som bad om att få flytta till tisdag nästa vecka istället. Nå ja vad är väl en bal på slottet...

19:35 flyg hem.

21:07 fotade dagens bild vid Lulviksbadet.
21:30 tankade och köpte en grillad korv på macken i Gammelstad och försökte lura med filmsällskapet att vara Lofotenfotosällskap i mars. Vi får se hur det går.

22:10 innanför dörren hemma.

23:10 Erik L talade om för mig vem HB var i Lottens julkalender så jag slipper gissa idag.

23:30 i säng (hoppas jag).

Inga kommentarer: