19 maj 2016

Dag 140 (#080/#blogg100) - Den natursköna vägen hem

På vägen hem idag valde jag den långa vägen aka the scenic route. Stannade till vid ett vattendrag och fotade. Men först tog jag en bild på björkplanteringen, samma som jag fotade i vintras. Skall dra förbi någon gång och fota i den vinkeln när träden slagit ut mer. Idag fick det bli en bild där det syns att det är en plantering.
Skönt när solen tittade fram när jag fotade.
Så här blev den bilden.
Tog även en stående åt samma håll, den blev så här. Älskar de mättade färgerna efter regnet.
Cände mig åt andra hållet, gillar hur vattnet blev och rörelsen som blir av bubblorna som som forsade förbi. Här dock ihopsatt av 15 stycken bilder för att få med både lite långsamt vatten och fina moln.
Jag tror mina filter knasade till färgerna lite. Här är en med annan vitbalans. Den får vara dagens bild. Vad säger ni färgglad eller lite mer gul?

Inga kommentarer: