06 december 2005

Julschema

Jag skall vara ledig från jobbet i tre veckor kring jul, fatta 3 veckor ledighet och inte göra något speciellt. Längtar redan. Igår på gymmet fick vi julschemat för anläggningen, de har öppet nästan varje dag men schemat är rejält omkastat så nu blir det till att försöka pussla ihop träningsveckorna den tiden. Skall nog passa på att testa sådant jag annars aldrig hinner gå på. Men det finns så mycket att välja på att jag blir alldeles vimmelkantig.

På juldagen måste man ju nästan gå på "Tomtetrampet", undra om man får vara med utan tomteluva :-) Och "Annandagspump" kanske kan vara något? På nyårsafton kan man avsluta året med "Box-core". Får väl sedan börja 2006 med ett Body & Mindpass.

Tid när jag inte tränar skall jag försöka fixa till Pärlplatsen lite och sen bara umgås med barnen.

Inga kommentarer: