20 december 2014

#blogg24 #20 Städning

Idag har hela familjen hjälpts åt att städa i huset. Vi han inte klart men det gör vi nog i morgon. Städa är så sjukt trist men skönt när det är klart. Vi måste bli bättre på att hålla ordning. Trevligare när huset inte ser ut som någon kastat in handgranater.


Herman har hunnit med att klippa sig oxå men jag fick inte ta en bild. Tänk förr när han var liten så fick man gärna ta en bild med nya frillan. Han blev fin. Själv skall jag klipps och färga håret den 28:e december.


Klockan är inte ens 21 ännu och ögonen går i kors på mig trots att jag sov till 11 idag. Vaken 10 timmar och helt knäckt. Känner på mig att ledigheten kommer bli ett sovmaraton. Verkar behövas. Har förvisso även både läst och skrivit jobbmail idag. Haft lite tid över att kolla upp grejer.

Inga kommentarer: