09 juli 2016

Dag 191 - Tomatcafé

Dagen bestod av ett besök på Café Pomodoro på Tomatås, Ljustorp. En härlig biltur dit genom ett vackert landskap. Hade vi inte stämt träff där ute med de andra så hade jag stannat och fotat.

På fiket fotade jag kusinerna lite medan jag åt min Almondy dajmtårta, börjar bli aningen less på sådan, alla ställen som vill servera glutenfritt har sådan eller biskvier. Tyvärr är den ju inte laktosfri.
Efteråt körde vi in till stan och köpte badbyxor till Herman och njöt allmänt av det fina vädret. Vincent kollade in skateparken i Å-parken. Han ångrade nog att han inte tagit med sin skateboard från boendet.

Sen bar det av hem till svärmor igen och Henrik och Vincent spelade Ticket to ride medan Herman underhöll kusinerna. Han är så otroligt fin med småbarn vilket är roligt att se. Själv fotade jag lite lekande barn och dagens bild får bli Hässjö kyrka.
Sen blev det grillning och mer häng i trädgården innan vi gav upp kampen mot knotten och åkte till boendet. Tog en kopp te innan sänggående.

Inga kommentarer: