06 juli 2008

Sällskapssjuk och sötsugen

Hade hoppats på att min bästa vän skulle vara lite sällskapssugen idag men han hade annat för sig (han är hopplös när han skaffat sig en ny hobby). Så nu sitter jag här uttråkad och uppdaterar det (förhoppningsvis) sista på Bushidoklubbens webbplats. Är grymt sötsugen och hade jag haft lite ork hade jag nog slängt ihop en kladdkaka eller nåt. Funderar på om jag skall trotsa kylan och vinden ute och ta mig en promenad (till kiosken och köpa glass). Eller väntar jag till klockan är åtta, nattar barnen och bryr mig inte om ifall jag somnar samtidigt som dem. Ibland är det rätt skönt att somna tidigt.

Nä tillbaka till uppdaterandet. Kanske har ajg ork/lurst kvar efteråt och slänger upp utlovade vandringsvägsförlag kring Boden. Kommer inte iväg i morgon som tänkt, Vincent skall visst på ett kalas så jag måste följa honom till stan och köpa present och sen skjutsa honom till/från kalaset. Men på tisdag kanske? Vädret såg i alla fall ut att passa då.

Inga kommentarer: