13 juli 2008

Svårt val

Sitter och är grymt glassugen. Så nu är frågan om jag skall bejaka det och cykla och köpa glass eller om jag skall bejaka att jag är extremt trött och gå och nanna istället. I morgon är min första arbetslösa dag så jag måste släpa mig iväg till AF någorlunda tidigt för att slippa bli sittande i kö där hela dagen så det kan ju vara smart att komma i säng före kl 2 på natten.

Uppdatering 21:56, Vincent vill ha sovsällskap så jag kryper ner hos honom så det är väl lika bra att säga natti natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måndagar på AF är ingen lek. Du skulle ha gått i fredags istället.

Men å andra sidan är det sommar, så det kanske är lugnt.

Béatrice Karjalainen sa...

Jag fick inte gå dit i fredags. Min första arbetslösa dag är idag. Så var det i alla fall förra gången jag gick på lönegaranti de var väldigt noga med att man inte skulle komma dit igen förren den dagen man var arbetslös. Men men jag kan ju sitta utanför i solen och vänta på min tur :-)