14 oktober 2008

På tal om tandborstar

I går kväll när jag skulle borsta mina tänder upptäckte jag att sambon tagit med sig den enda tuben vuxentandkräm som fanns hemma och inte nog med det han hade stulit min tandborste oxå. Min tandborste som brukar ligga i badrummet var helt utsliten så jag hade på morgonen tagit fram den som alltid ligger i min neccesär. Den råkar vara identisk med sambons tandborste och jag hade lagt den på handfatet (sambons var i skåpet). Han hade alltså i all hast tagit fel tandborste. Tur att jag hade en till liggande, men barntandkräm är vidrigt vem fan vill att det skall smaka godis i munnen när man borstar tänderna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch nej! :S Han kommer få höra det när han kommer hem antar jag!? :P

Kram.

Béatrice Karjalainen sa...

Han har redan fått höra det via MSN.