14 oktober 2008

Tandborstsvågrar

Ok hur många har någon gång behövt ha en tandborstbukett i badrumsskåpet?

Kanske skall man börja prata om tandborstsvågrar istället för buksvågrar.

Gud vad jag skrattade åt Ribbings svar.

De gånger jag varit i en sådan fas i livet att flera olika killar passerat mitt badrum så har de minsann inte fått sätta några bomärken. Brukar killar vilja ha en tandborste hos tjejer?

Själv bomärker jag tydligen med popcorn. Minen som en arbetskamrat fick när han såg på film med mig och N en gång och jag gick ut i skåpet, tog fram MINA popcorn och poppade var rätt kul. Han funderade nog. Hmm kanske borde kolla om det ligger några fler popcornpåsar i skåpet, han kanske ser film med någon mer.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Men lol!! Ribbings svar var ju oslagbart! Namnlappar på sängkamraternas tandborstar, och datum?! :D
Jag föredrar att ha så få att risken för förväxling är försvinnande liten. :P