24 oktober 2008

Shit vad dyrt det skulle bli

Skrev häromdagen om långa vs korta blogginlägg och skulle Badlands Hyena få igenom sitt förslag ja då skulle jag ligga ekonomiskt pyrt till. Eller så är det ett ypperligt sätt för mig att faktiskt korta ner mina långa inlägg till snuttifierningsvärldens orka-med-längd, för helt tyst kommer jag nog aldrig bli.

Verbimeter låter som ett ord ur Rappakalja, när det väl dyker upp där då är Bloggosfären illa ute. Eller? Kanske skall alla börja skriva snuttifieringslånga inlägg. Var går gränsen för hur många ord gemene bloggläsare orkar läsa? Är det viktigare än vad gemene bloggskrivare vill förmedla/skriva av sig. Kanske borda sätta mina blogginlägg i händerna på en redaktör och se hur nerskurna de skulle kunna bli. Eller skulle de bli strukna helt, detta bryr sig ingen om?

Hittat via Beta Alfa.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: