23 maj 2007

Någon där?

Ibland undrar man ju om någon läser, och visst man ser ju det i statistiken men hur är det just precis nu?

Hittade hos Rigg en sådan där "Så här många är här just nu" mojäng från whos.amung.us som jag stoppat in längst ner i högermenyn. Så nu kan du se om någon mer är här och gluttar samtidigt som dig.

Så här ser den ut:
page counter
Du kan klicka på den och se var de andra som är inne läser just nu, kanske har de hittat något du missat.

Egentligen en ganska menlös pryttel :-)


Andra bloggar om: ,

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Den där vill jag också ha! =)

Anonym sa...

Jag är här ibland.....Saknar dig bland pärlorna, så jag brukar hålla koll på dig här istället!

Maria sa...

Å vad coolt, en sån vill jag också ha! Sen kommer jag skylla på att den är trasig och alltid står på 1... :D