29 maj 2007

Hostel: part II, bättre än Hostel?

Såg att Hostel skall få en uppföljare nu i sommar, Hostel:partII. Undra om den kan vara bättre, kanske har de lyckats med det de inte lyckades med i ettan. Någon sällsynta gång händer det ju att en uppföljare är bättre än första filmen (men jag kan inte komma på någon just nu).

Korttrailern är riktigt dålig så den lovar i alla fall inte mer än vad filmen kan hålla som det var förra gången. Den lite längre är något bättre. Ni ser båda här.


Nu har de även "live cams" på vandrarhemmet som visar vad jag antar är scener ur filmen och de verkar ju lovande i alla fall. Såg på YouTube att flera av de clip som är i "live cam" finns som teaser trailers oxå.

Det var längesedan jag fick se någon riktig härlig skräck som fick mig skiträdd. Folk undrar ibland hur jag kan gilla att bli livrädd och jag har inget bra svar, det är bara en skön känsla.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: