17 april 2009

Undra vad jag kommer få för mail

Jag fick ett mail från Bloglovin' om att jag hade en massa olästa inlägg från mina favoritbloggar. Sådana mail har jag aldrig tidigare fått från dem. Loggade genast in för att slå av dessa mail (Jag vill ha ett e-post en gång i veckan om jag inte har loggat in) som jag mig veterligen aldrig har beställt.

Så här såg intällningarna ut efteråt:

Då kom ett nytt mail från dem om att jag skall aktivera min mailadress, funderade lite men klickade på länken och då kom följande upp:

Exakt vad är det för uppdateringar som kommer komma nu då? Har de fler som man inte kan stänga av under inställningar? Spännande.

Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

Patrik Ring sa...

Hej Bea, Bloglovin här. Det verkar som att du stött på en bugg i vårt mailsystem tyvärr. Vi ska kika på det. Dock ska du inte få några mail i fortsättningen om du gjort de inställningar du visat =)
MVH
Patrik Ring, (patrik.ring@bloglovin.com)

Béatrice Karjalainen sa...

Lycka till med buggletandet. Och bra att veta att jag nu inte får fler mail. Undra om jag kan lyckas bli av med spammet från Postkodslotteriet lika enkelt ;-)