15 juli 2015

Dag 196 - Städning och ett "mission impossible"

Idag har jag städat och lyssnat på ljudbok mest hela dagen. Gav mig iväg på ett omöjligt uppdrag mitt på dagen - försöka hitta dammsugarpåsar till vår dammsugare. Gick bet som vanligt och fick köpa SOS-påsar som är urusla. Måste nog beställa på webben.

Han inte utanför dörren mer än så idag så dagen foto fick bli inifrån och ut på en liten fönstertittare. Man kan även se att jag inte hunnit tvätta våra fönster. Borde nog göra det för snart ser man inte ut. Måste skaffa mig ett bättre makroobjektiv. Nu skall jag gå ut och städa ur bilen. Det behövs för morgondagen. Kånka ut en gammal TV i garaget skall jag också försöka göra om jag klarar att lyfta den. Eller så gör jag det i morgon bitti för jag är sjukt trött och helt matt i hela kroppen samt sur för att jag inte han med någon promenad idag.

Inga kommentarer: