21 juli 2015

Dag 202 - Packning

Nu börjar #camino2015 bli på allvar, har ägnat hela dagen åt att väga grejer, välja, packa och skriva upp vad som saknas. I morgon blir det en sista shoppingrunda på stan. Behöver en ny nylondagrygga och en ny packpåse för mat. Den jag har var så skitig. Hoppas min lilla blinkande lampa kommer i morgon också. Den skall få hänga i sidan när jag går längst med trafikerade vägar tidigt på morgonen så jag syns. Egentligen borde jag även ta med en varselväst. Men vi får se om det åker med på packlistan, kanske lampan räcker. Ryggsäcken är ganska tung redan nu. Skall nog rensa lite i första-förbandspåsen.

Ute har vädret varigt pissigt. Uppehåll men pissigt så jag har stannat inne så gott som hela dagen förutom en stund då jag var och handlade.

Gick ut på balkongen och fotade en kotte på min humle som även hade en liten spindel på sig. Det fick bli dagens foto.
Nu skall jag göra det sista på färdplanen (som jag vet att jag inte kommer följa ändå :-) )

Inga kommentarer: