01 april 2015

Dag 91 (#032/#blogg100) - Möten möten och mer möten sen lite tåg

Idag var det en tidig dag igen och hela dagen gick åt till möten, möten och mer möten. Några bra några tröttsamma och ett väldigt intressant. Hade hoppats på att vara ledig i morgon men måste in och jobba förmiddagen för spontanmötena idag sabbade min plan. Men så är det ibland. Sen skall det bli väldigt skönt att vara ledig några dagar. Känner att jag behöver det.

Idag har jag mått pyton på eftermiddagen, känns som jag håller på att bli sjuk, hoppas verkligen inte det. Ont i magen och illamående, noll matlust :-/ Lyckades ändå trycka i mig några smörgåsar när jag kom hem.

Tvingande mig ut på en kort promenad i alla fall, gick ju 4 km plus igår så idag nöjde jag mig därför med 6 km. Men jag har fortfarande måndagens mil att ta igen.

Hade tänkt att fota på väg till jobbet idag men tyvärr var morgonen så stressig att jag lyckades glömma kameraväskan. Så det fick bli en promenad till järnvägsstationen idag igen och idag hade jag kunnat fota för en vecka framåt. Det stod inne 2 långa tåg med massor med graffiti.
MFF-Familjen har visst sprejat ner en vagn. Himlen bestämde sig för att matcha graffitin. Den får bli dagens bild. Tog två bonusbilder. Färgglatt idag.
När jag kom hem efter en sväng förbi ICA hade Vincent tvättat sin ena jacka, den har vaddfyllning. Han hade följt tvättinstruktionerna men ändå var fyllningen bara bollar inne i jackan. Trist när det blir så. Man måste ju kunna tvätta en vinterjacka.

Illamåendet sitter i, får se om jag kan somna. Kan det ha varit ex dåliga musslor i den Bouillabaisse jag åt till lunch idag. Den var för övrigt väldigt god.

Innan läggdags har jag summerat mina foton från mars och lagt dem i egna album, ett för alla dagens bild och ett för resten oftast visade här i bloggen. Kika gärna in och +1:a den/de du gillar bäst om du vill.

Dagens bild

Resten av bilderna



Inga kommentarer: