27 juli 2007

Fan vad drygt det är att vänta

Beställde ju en Garmin Forerunner 305 förra fredagen och den har inte kommit ännu. Gissa om det är drygt att vänta och dessutom känns väntan ännu värre när min stegräknare har gett upp. Den gillade inte att bli kvarglömd på gräsmattan när det började regna, konstigt ;-) Får ta och köpa mig en ny tror jag.

Väntan späs dessutom på att jag inte ser något på Royal Mail tracker, troligtvis har den redan lämnat UK och kan inte spåras och posten inte delar ut före kl 15 här. Den väntan under dagen är nästan värst.

Hoppas den kommer idag, det stod 3-4 arbetsdagar och det har det gått nu såvida de inte haft någon obskyr helgdag i UK.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det har varit lite poststrejker här i England på sistone - kan vara nåt att kolla upp.

Anonym sa...

Jag har förra versionen av forerunner, de är grymma, du kommer bli nöjd.

Anonym sa...

Ah, och jag som just tänkte beställa en precis likadan leksak från samma ställe. Jag avvaktar tills du har fått din, för du skriver väl om det här då?

Béatrice Karjalainen sa...

Självklart kommer jag skrika av glädje när den väl ankommer. Beställer du från GG så kräv att få det med en spårbar försändelse istället.