19 juli 2007

Whooops bibliotek behövs byggas snarast

Vi har planer på ett bibliotek i källaren de planerna ha vi haft i 7 år nu. Jag vill hyra in hantverkare för att få det gjort men sambon vägrar han vill göra det själv. En bekant har erbjudit sig att hjälpa till bara vi köper hem allt material och bestämmer en dag.

Inget händer, snart skiter jag i vad sambon vill och beställer jobbet av en hantverkare (om jag får tag i någon, trogna läsare av bloggen vet ju vilken tur jag haft med det tidigare). Om mitt bokinköp på Bokus fortsätter så här så blir det snart akut med de där hyllorna för i bokhyllan vi har nu står böckerna i dubbla rader plus att det ligger böcker ovanpå andra böcker. Det går inte att se vilka böcker som finns. Förvisso upptas 2 halvhyllor av alla våra sällskapsspel men med tanke på hur ofta vi spelar (för de flesta krävs ju mer än 2 personer) skulle jag väl lika gärna kunna bära ner samlingen i källaren.

Idag blev det följande böcker:
Gravidchock! Reporter erkänner har jag hört skall vara rolig, Skam stod jag och klämde på på ICA idag och blev lite sugen på att köpa och Självkänsla nu! har jag kikat på ett bra tag för att så många säger att den är så bra. Men samtidigt som den känns lockande så brukar jag tänka men fan jag känner mig själv rätt väl och gör jag inte det kanske jag inte vill veta vem jag är, skriva jagbok skulle jag aldrig klara jag öser ur mig i bloggen istället. Men man kanske skulle ta och läsa den ändå. Chansen att den blir läst ökar ju om den finns hemma. Kanske får ni min jag ok i bloggen så småningom.

Dessutom fick jag Tankar från sängkanten när jag köpte MåBra.

Länkarna till Bokus i detta inlägg är via Tradedoubler.


Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: