25 juli 2007

Varit duktig på morgonen

Kom i säng innan midnatt igår och ställde klockan på 7:15. 7:30 var jag påklädd, ute och med stavarna i högsta hugg. Har inte stavgått på en evighet så nu var det dags. Tog en runda på 6,6 km på 55 min. Hade på mig mina sandaler istället för walkingskorna så det gick inte att gå så där tokfort, har tyvärr kvar blåsan på tån jag fick häromdagen. Soeln sken och det var jättehärligt ute, kring 19 grader. Annars brukar jag frysa på morgonpromenader men nu kunde jag gå i shorts och linne mmmmm...

Matade just in frukosten och morgonpromenaden det blev -13 kcal. Bra start på en dag att ha ätit en rejäl frukost men ändå förbränt mer än vad det gav.

Det känns i mina triceps att jag stavgått nu, de kommer nog kännas ännu mer i morgon. Får se om det blir vanlig promenad eller stavgång i morgon oxå.

Nu skall jag ut och njuta i solen en stund.


Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: