29 juli 2007

Har köpt "escape vehicle" eller sandaler på ren svenska

Tog mig till Luleå och köpte ett par nya sandaler att promenera i då blåtån förhindrar att använda mina promenadskorna och mina älskade sandaler pajjade igår.

Det blev ett par svarta Ecco Offroad Andes Sandal
The result is a highly comfortable escape vehicle for your feet.
Nu hoppas jag att de är lika sköna på långpromenader som de kändes i affären. Blåtå borde jag ju i alla fall inte kunna få :-) De har mjukt och gosigt "soft shell" tyg runt alla kanter precis som mina gamla så det borde minimera risken för skavsår.

850 pix gick de loss på. Men det är de nog värda särskilt med tanke på att de är rätt snygga oxå. Mina gamla var rätt fula men sköna.


Så det är väl bara att spänna på sig sandalerna förlåt jag menar min escape vehicle och fly nu då :-)

Får väl återkomma med ett utlåtande senare.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: