22 januari 2014

Fixat ett dåligt samvete med ögonen i kors

När jag anlände till Abisko för några veckor sedan kom ett desperat meddelande om att karateklubbens webbplats försvunnit efter en WP-uppdatering. Kunde inte göra något därifrån och sen har jag haft fullt upp men tänkt på det varje kväll.

Idag kom en fråga om jag hade hunnit titta så istället för att redigera mina foton från dagens korta fotorunda i ett mörkt Luleå satte jag mig med Wordpress. Inte det bästa när man klivit upp klockan 5 på morgonen och varit på jobbet 06:30, ögonen gick i kors.

Temat verkar oräddningsbart utan en stor insats så jag fick nöja mig med att se till att de kom upp igen med ett standardtema. Hoppas de hittar någon som kan fixa åt dem. Känns lite taskigt att inte kunna fixa men jag kan inte vara supportorganisation till alla föreningar jag varit med i under årens lopp.

Bilderna får väl vänta till i morgon men en på igelkotten i stadsparken i Luleå han jag leka lite med i alla fall.


Inga kommentarer: