21 januari 2014

#Slötisdag

#Slötisdag finns inte som hashtag på Daily Photography Themes (DPT) på G+ och tur är väl det för då hade jag behövt lägga upp en bild på en lat Bea idag. Borde jobbat när jag kom hem men har mått illa precis hela dagen idag så jag valde att slöa i sängen med datorn istället. Roade mig med att utforska vilka DPT det finns för tisdagar. Använde mig av 2 olika tjänster, Google Plus photo theme Cheat Sheet och Eric Leslies Google+ Daily Photography Themes.

Det blev bilder i några stycken. Det är ett lite roligt sätt att visa upp några av bilderna från #camino2013 på för ingen ids ju bläddra igenom det stora album som finns med nästan 800 foton. Vågade inte posta fler, blev nog spammigt så här :-/ Klickar ni på bilderna hamnar ni i respektive inlägg på G+.

#SeaTuesday
#EquineTuesday
#TransportTuesday och #tuesdecay

Inga kommentarer: