23 januari 2014

Snabbmatsfail

Tänk att det skall vara så svårt att få rätt mat. Idag beställde jag 3 likadana mål varav ett glutenfritt i drive-in på Max i Boden. När jag sen kom hem med våra burgare så var det glutenbröd på alla tre och lökringar. Var bara att ta min mat och åka tillbaka. Sker oftare än gångerna det blir rätt. Brukar därför undvika drive-in men idag hade jag bråttom.
De bad givetvis om ursäkt och frågade om jag ville ha ny dricka, dipp eller efterrätt. Men det enda jag vill är att snabbmat blir just snabbmat. Nu fick jag ändå kasta i mig maten väl hemma igen för att hinna hämta Vincent på träning. Tur jag bor nära. Men burgaren var dessutom inte god. Dränkt i majonäsdressing. Nä Bacon BBQ Dream beställer jag aldrig igen. Eller rättning, skall nog aldrig beställa burgare (med bröd) tiöö mig själv där igen för deras glutenfria bröd är inte gott alls. Undra om någon som bestämmer över smakerna där någonsin provat det brödet.
Han vill ha en maxburgare efter träningen men jag har noll lust att åka dit en tredje gång idag.

Inga kommentarer: