25 mars 2015

Dag 84 (#025/#blogg100) - Inget alls

Idag finns inte orken, inte lusten, inget alls. Men promenad och foto blev det i alla fall. Försöker att inte svika mina mål/knäppa idéer i alla fall.

På lunchen blev det en kort lunchpromenad med kollegor för att kunna kryssa i att jag varit aktiv med kollegor i Sverigestafetten, tvingade dem att gå en omväg till restaurangen.

Foton tagna på en promenad på isen efter jobbet som blev alldeles för sent idag. Dagens bild ligger först. Fångade även ett starkt norrsken över stan, men blev svagt på bilderna pga låg ISO och mycket kringljus som jag inte ville ha helt utfrätt.
När jag kom hem hade norrskenet parkerat sig över sjön men bakom granen, måste antingen lära mig att orka gå ut, såga ner träden eller strunta i att fota.

Går och sover nu, helt utmattad, inte av promenaden men allt runt omkring idag. Noll ork som sagt.

Inga kommentarer: