26 januari 2016

Dag 26 - Orkar inte ens tänka

Skitdag.
Utlakad. Trött. Uppgiven. Orkeslös. Förbannad. Träningslös. Garanterat PMS.

Skulle åka skidor men kom hem alldeles för sent, middag behövde fixas och sen var all ork som bortblåst.

Utvecklingssamtal på skolan. Herman verkar bete sig bättre och fick beröm av sin lärare. Det var kul att höra.

Fotot idag fick bli på Luleå domkyrka taget med mitt 12 mm objektiv. Det får vara dagens bild. Varför måste de vräka upp en stor snöhög precis vid entrén? Och varför var de tvugna att göra det mellan mina två bilder så högen blev alldeles knölig på bild 2.
Tog även en till med mitt 19 mm objektiv en bit längre bort som jag gjorde om till svartvitt.
Nu är klockan 20 och jag borde jobba men istället tänker jag krypa ner i sängen och sova.

Inga kommentarer: