15 oktober 2015

Dag 288 - Vintersulor

Bode jag och bilen har nu mer vintersulor för att det skall vara lite stabilare när frosten kommer. Men just idag när jag bytte på bilen så var det plus 9 och väldigt väldigt skönt ute.

Idag satte jag och Herman ut vår första egna geocache så nu väntar vi spänt på om vi får den godkänd. Vi har en till planerad som dick kräver lite kreativt pyssel. Kanske hinner vi pyssla till den i helgen.

Tog en geocache ute på Killingholmen idag men det var svårt att hitta i mörkret, hade med mig en alldeles för svag ficklampa. Började gå ut till en som skulle ligga i vassen men insåg när jag nästan var framme att det var livsfarligt när jag inte såg var jag satte fötterna. Får ta en annan dag.

Hade noll inspiration till foto idag och inte ens norrsken fick jag fotografera då det var tjocka moln. Fick rapporter att i Kiruna sprakade en galet livligt norrsken. Väntar på bilderna därifrån.

Knäppte en bild på kyrkan som dagens bild. Dagens enda bild.

Inga kommentarer: