18 juli 2007

Bokus erbjudande är ju livsfaligt

Blev några böcker till idag och förutom de tre "dagsböckerna" blev det två till som jag ville ha:
Så nu får jag ytterligare 5 böcker att lägga till högen. Har i alla fall valt ut en att börja med det blev Konsten att vara snäll av Stefan Einhorn som är först ut. Sen får jag väl ta den som Örjan tipsade om Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson.

Det blev mycket bokprat nu. Skall ta mig i kragen och skriva ner recensionerna på de böcker jag läst på senaste tiden oxå. Kan ju ta en bok om dagen och sen publicera när jag är klar.


Länkarna till Bokus i detta inlägg är via Tradedoubler.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 kommentarer:

Christian sa...

Sannerligen livsfarligt! Jag har just beställt 3 böcker. Det blir andra gången jag utnyttjar erbjudandet nu... illa, illa... Men jag har ju länge planerat att samla på mig en hög med böcker inför semestern!

Béatrice Karjalainen sa...

Vad blev det då?