28 juli 2007

Reprisdag

Bläddrade lite bakåt i bloggen närmare bestämt 1 oktober 2005 då jag skrev:

Stadsrundan är lite farlig på lördagar för den kan få mig riktigt deppig, dels lyssnar jag på musik som kan försätta mig i det tillståndet eller så ser jag alla glada människor som är på väg ut för att svänga sina lurviga på ett dansgolv. Jag vill ju jag oxå. Saknar någon att gå ut med och blir deppig. Inte blir kvällen roligare av att sambon spelar WoW och ICQ/MSN listan lyser röd av alla som är offline. Nä blä, känns som jag är på väg in i en depperiod igen.

Och ungefär så känns det idag, funderar på att gå ut och gå och stadsrundan brukar passa bäst på kvällen då det är någorlunda ljust i stan men just nu är det Kanondagarna och tivolit och öltälten är i full gång. Folk som roar sig, skrattar, trivs ihop. Jag vill inte bli påmind om hur det skulle kunna vara. Och min ICQ/MSN-lista lyser röd idag oxå. Så jag har helt enkelt en reprisdag. Varför kan man inte ha sådana av de bra dagarna istället.

Blä vad jag hatar lördagskvällar ibland. Och inte är jag trött längre heller.

Nä nu är det väl bäst att jag lägger ifrån mig datorn så jag inte fyller bloggen med helt menlösa inlägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får lägga till mig på din msn-lista om du vill, min lyser också röd... :-( Du har min mailadress!