02 oktober 2008

Blä trååååkigt

Bestämde mig för att dra till Fjollträsk en dag tidigare för att slippa bli upphämtad kl 05:25 för transport till flygplatsen och sen försöka hålla mig vaken en hel dag på konferens. G bor ju mitt i centrala stan när han är där nere och jobbar så jag kraschar på en soffa hos honom. Hmm borde kanske ringt till arrangörerna och meddelat att jag skall med bussen till Såstaholm. Ja ja en person till borde de väl unna klämma in hoppas jag.

Flygskrället jag skall med är dock försenat skulle gått för 10 minuter sedan men beräknad tid är nu 20:10. Bara att sitta snällt och vänta. Men Kallax förlåt Luleå Airport är aptrist. Tur att det går att köpa sig lite surftid i alla fall. Det borde de bjuda på när planet är försenat så man inte dör av tristess.

Magen gillar inte min matdag idag:
  • Frukost 9:40: 2 knäcke med port salut och varm choklad
  • Lunch 12:10: 1 kopp te (var för lång kö i restaurangen för at jag skulle orka vänta)
  • Panikmat innan taxin skulle komma för att inte svimma: 1 dubbelmacka med smör och bostongurka
  • På flygplatsen för att inte svälta ihjäl: 1 macka med köttbullar och rödbetssallad, 1 äcklig muffin och te
Nä nu är snart surftiden slut så det är väl bäst att skicka iväg inlägget. Kommer somna som en stock på planet känner jag. Orkar knappt hålla ögonen öppna.

Inga kommentarer: