06 oktober 2008

Funkar skitbra

Nu har jag testat ThePirateCity.org, såg Sex and the City. Funkade jättebra, inte världens bästa kvalité på filmen men helt ok att sitta och kolla på laptopen. Filmen då, tja den var väl som ett enda långt SatC-avsnitt ungefär. Lite skratt, lite gråt och en massa konstigt mode. Helt ok.

Får se vad det blir som nästa film, kanske klämmer jag en till ikväll eller så går jag och nannar tidigt och ser fram emot en bra filmkväll hos Nogge istället i morgon. Men då blir det ingen drama/kärkelkskomedi eller dylikt, vi ser bara skräck ihop, resten får jag avverka på egen hand. Eller ja jag kanske kan testa laptopen HDMI-kontakt ochse hur filmerna blir på TV:n.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sicken pirat ;)
spana in true blood, http://www.trueblood.se mycket bra.

Béatrice Karjalainen sa...

Det var ett jävla tjat om True Blood i kommentarerna. Serieskrället går ju på Canal plus och ja jag har tittat förvisso bara på avsnitt ett ännu. Och var inte överdrivet imponerad men eftersom alla säger att den tar sig får jag väl se på resten oxå.