02 december 2008

Nu får det vara nog...

...ge mig min mail tillbaka BUMS!

Fattar ni en hel jävla dag utan mail eller ja i alla fall 6 timmar nu. Hur lång tid är "tillfälligt" egentligen?

*surar*

Uppdatering: drPeppar gav mig en länk nu måste jag bara räkna om deras klockslag till min tid för att få en hint om när min mail kan tänkas återvända, verkar vara först i morgon bitti.

Jag var in in Googles Google Mail Help Announcements and Alert som det länkas till från felsidan för att kolla om det stod något där innan jag postade detta inlägg. Men det senaste 502 jag hittade där var från augusti. Varför kommer jag inte till den grupp som drPeppar länkar till.

drPeppars länk:
http://groups.google.com/group/Gmail-Help-Announcements-and-Alerts-en/topics?hl=en

Den jag hamnar på via felsidan:
http://groups.google.com/group/google-mail-updates-and-alerts-uk/topics

Gahh Google och användarvänlighet går inte alltid hand i hand. Har jag någon mysko inställning som gör att jag hamnar på -uk?

Inga kommentarer: