24 januari 2009

Avundsjuka

Håller med Mymlan jag är oxå grymt avundsjuk på de som var på 24 h Business Camp. Jag kan koda (i alla fall hjälpligt om det är komponentuppbyggt) men idéer är det värre med tror jag. Kan man inte få komma med nästa år (för visst blir det väl ett till :-) som åsiktsspruta istället, ex tampongdags hade jag velat se en påminnelsefunktion hos. Eftersom man som minsta beställningsintervallet är 3 månader betyder det ju att man måste komma ihåg att ta med stuff till jobbet i tre månader. Ex. Libresse har en sådan på sin sida. Att få den med SMS-påminnelse ellre något vore toppen. Dessutom kunna beställa även bindor. Jag skulle även kunna vara testare (som om sådant skulle hinnas med på 24h) ;-)

Jag är imponerad över deras idéer och färdigheter att komma så pass långt de gjort på 24 timmar, jäkligt bra gjort och idéen är lysande. Gå in och rösta på de 5 bästa idéerna/lösningarna.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Sådana saker gillar jag också. Jag kan inte alls koda och har i varje fall nu inga egna idéer.

Men jag gillar initiativet och att så många var med.