28 januari 2009

Nu är han här!

Jar Jar Binks numer Jasha (jag och Vincent bestämde) har nu flyttat in. Vi fick hemleverans kring halv 11 idag. Han ignorerar Emilian totalt. Emilian fräser om han kommer för nära men smyger några meter bakom för att kolla vad lillen pysslar med. Lillen får utforska några rum i taget men håller mest till i vardagsrummet och leker med möss.

Medan jag skriver detta kom Jasha på att det var varmt och skönt i badrummet i duschen,Emilian surade till, det är en av hans favoritplatser så han passade på att ge lillen en liten däng i skallen. Men i övrigt går det fint.

Här är några bilder, i ett bildspel, de första 4 timmarna:


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Batteris/Beatrice sa...

ÅH JAG DÖR VAD SÖT!!!!!!! JAG VILL OCKSÅ HA KATT NUUUUU!!!

Anonym sa...

Men så söt han är! Hoppas det går bra nu med "gammelkatten".

Ewa sa...

Vilket gulligt bildspel! Dina missar är fantastiskt fina! Det verkar redan som en match made in heaven.

Både jag och min lilla misse är förresten hemskt avundsjuka på det där gigantiska klätterställningen...

Ann sa...

Haha, det där ser ju underbart ut! Och de ser ut att ha det supergosigt ihop på slutet. Ligger de fortfarande ihop så?