08 mars 2009

Kameran såg honom i alla fall

Världen är liten, en av de jag fångade på kort tvärs över vägen vid starten i Alterrundan visade sig vara min farbror, från Oulu i Finland, som jag inte träffat på 3 år. Han hade sett mig men tappat bort mig när hans kompis pratade med en av arrangörerna, när han tittade upp igen var jag borta (gått in i fiket), Jag hade ingen aning om att han var där. Ringde pappa igår och berättade att jag varit på Alterrundans start. En stund senare hade min farbror ringt och berättat att han varit där och att han trodde att han hade sett mig och sa att jag fotat en massa.

Var bara tvungen att gå igenom mina kort från igår och visst där på andra sidan vägen står en pappakopia. Trist att han tappade bort mig, hade varit kul att prata med honom.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: