17 mars 2009

Summering av dagen, sötsugen som attan

Det blev lite mer än en mil i skidspåret idag, men det var bakhalt som attan. Lyckades få med mig pulsmätarbältet, pulsklockan och iTouchen idag och alla hade fulla batterier och ljudboken räckte hela vägen. Så då var ju självklart att spåren skulle vara hala som attan. Ni vet lagen om...

Åkte en lite annan väg idag och hamnade i en jättebrant nerförsbacke, var livrädd. GPS:en sa att jag hade åkt 40 km/h i den.

Åkte med bilen till skolan (blev nämligen lite sen för jag tokletade efter min plånbok) för att hämta Vincent men han skulle visst hem med en kompis så jag fick åka tomhänt hem. Så det blev slappande framför datorn och lyssnande på ljudboken medan jag tog tag i tvätt och dammsugande. Men plötsligt fick ljudboken ett spel, den hoppade till början igen. Vet ni hur lång tid det tar att spola 13 timmar framåt? En evighet.

Nu ligger jag på sängen och lyssnar på slutet av boken, barnen sover, sambon spelar WoW. Är dödssugen på något sött men höll mig ifrån att köpa något när jag var på ICA efter att ha hämtat Vincent. Får väl ta mig en kopp te istället.

Inga kommentarer: