05 mars 2009

Summering av dagen, inget gjort

Vattenläckan och väntandet på att rörmokaren skulle bli klar tog hela dagen så jag fick inte mycket gjort alls. Dammsög övervåningen. En hel dag utan vatten är en utmaning och extra irriterande när rörmokaren säger "Ja men inte hade du behövt stänga av huvudkranen, varför gjorde du det?" Kanske för att han jag pratade med på rörfirman sa att jag skulle stänga av vattnet när jag ringde och förklarade mitt problem. Fast jag sa att vattenläckan verkade komma från värmesystemet och inte vattenledningarna. Men men vem lyssnat på en smått hysterisk brud som ringer och säger att hon står i 1 cm vatten.

Vincent åkte hem till en kompis och skall sova över där. Jag försökte fota Emilian i lite dagsljus idag men varken han eller kameran var på min sida. För göra nytt försök någon annan dag.

Det blev ingen motion idag så i morgon får jag väl kompensera med 2 timmar istället.

Men desto roligare var det att få bloggerbjudande.

Nu är det hög tid att krypa till sängs.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: