31 mars 2009

Säljes: Bärsjal Storchenwiege Inka 4,6 meter

Fortsätter min rensning här hemma och säljer min Storchenwiege Inka, 4,6 m lång, 0,7 m bredd. Den är använd till två barn men är hel och fin, syns knappt att den är använd. Sjalen är i 100 % Öko-Tex certifierad bomull.

Knytinstruktioner medföljer. Fungerar från 0 år till minst 3 år.

Jag har helt klart föredragit denna lite styvare men ändå stretchande i diagonalen framför de mjuka trikåsjalarna. Dessutom är den snygg :-)

Har burit både på mage och på rygg och knutit själv utan några problem.



Pris 400 SEK

Vi har katt men jag kan inte garantera att den är 100% hårfri ens efter att jag tvättat den och rullat av den med klädvårdsroller.

Kontakta mig via mail om du är intresserad, adressen finns på min profil.

Sjalen finns i Boden men kan givetvis postas.

Fler bilder kan visas på själva sjalen om så önskas.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Erica sa...

Jag har passerat stadiet där jag behöver en bärsjal. Det jag ville ge feedback om är den att bilden du lagt ut sprider en sån ömhet och närhet. Fantastisk!

Béatrice Karjalainen sa...

Tack Erika. Det är ju en stor del av att bära i sjal att få ha barnet nära. Enda nackdelen med sjal tyckte jag var när barnet somnat knutet på magen och man ex. ville gå och fika. Men det löste sig alltid på något sätt.

Ann sa...

Å, samma vävda som jag har! Ser fram emot att börja använda den igen. :) Kör en röd Looma nu, men det blir inte lika ofta som med Erik, eftersom Alva inte leker "inte nudda golv".

My Wahlgren sa...

Hej!
Finns sjalen mot all förmodan kvar?

Béatrice Karjalainen sa...

@My nej den gick åt rätt omgående.