10 mars 2009

Filmrecension publicerad

Nu har min recension av Låt den rätte komma in lagts upp på Pricerunners filmblogg. Den har varit publicerad här i bloggen förut men är nu lite omskriven. Som vanligt blir jag glad för återkoppling i kommentarerna (i filmbloggen).

Det var rätt passande att lägga upp den nu när filmen precis släppts på DVD och Blu-ray och man kör reklam för filmen på TV. Har du den osedd se den! Jag kommer köpa den och se den igen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset. Är nämligen på jakt efter en bra film. Jag ser så sällan på film så när jag väl ska göra det vill jag ha en som är riktigt bra. Är lite sugen på att se twilight (stavning?) Har du sett den? Är det något att ha?

Béatrice Karjalainen sa...

@Sandra det är min nästa recension på Pricerunners filmblogg men den finns som tidigare här på bloggen. Twilight