15 mars 2009

Vissa gånger vill man bara trolla bort sig

Blir galen på ungar och gubbe. Jag hade ont i huvudet på morgonen, ungarna ville åka på marknad Henrik ville kramas och jag ville sova. Henrik blir sur när jag säger att jag vill sova och tycker, ja du får sova om vi kan kramas sen. Ungarna skriker för att de inte får åka på marknad. Inte så lätt att välja vem man skall tillfredsställa.

Kliver upp, klär på mig. Henrik ställer fram frukostgrejer till ungarna, surar. Ungarna äter frukost, jag tar tablett som slår ut magen men gör att huvudet slutar bulta. Då vill helt plötsligt inte ungarna åka på marknad längre när jag är klar, och Henrik surar vid datorn. Gah!

Men nu är det snart dags att fara med Herman till karate. Måste få i mig lite frukost först för nu har magen slutat att protestera hej vilt efter tabletten.

Inga kommentarer: