31 mars 2009

Dag 22 i jobbexil, repris i planering

22 Sol ute bakom tunna moln, nollgradigt och 23% luftfuktighet. Kan nog bli en kanondag idag vädermässigt. Arbetsmässigt får det bli en repris av gårdagen i planer. Hinna med det jag inte gjorde igår. Idag fick ungarna med sig allt de skulle ha med sig till skolan i ett svep så jag slapp gårdagens fara fram och tillbaka.

Så fort sambon som missade sin buss till jobbet slutar ockupera arbetsrummet skall jag gå dit in och röja i mina pappershögar. Men först skall jag äta upp frukosten och hänga en tvätt samt tömma diskmaskinen.

Har träningsvärk och känner mig seg och trött i hela kroppen sen skidåkningen igår. Kan även bero på sommartid. Jag kliver upp en timme tidigare på morgonen men är inte trött en timme tidigare på kvällen.

Handleden känns bättre idag, lite småont bara.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: