04 mars 2009

Mitt filmbloggande flyttar

Jag har blivit erbjuden att blogga på den nystartade filmbloggen på Pricerunner. Jag känner mig hedrad att de letade upp och frågade mig. Jag älskar att se på film och jag skriver nästan alltid om de filmer jag ser. Någon annan som är sugen? De söker fler.

Nu är det dags att sparka på Nogge så vi kommer igång med skräckfilmstittandet igen och Goggi du får tjata ut mig på bio igen, saknar vårt helgnöje.

Jag kommer i huvudsak skriva mina filmupplevelser mm på Pricerunners filmblogg men givetvis länka härifrån och de gånger jag vill skriva lite mer personligt hamnar en omarbetad text här.

Mer om filmbloggen kan du läsa på Pricerunners filmbloggs infosida.

Så lägg nu in Pricerunners filmbloggs RSS i din RSS-läsare för snart dyker det upp något från mig där. Surveillance ligger osedd i hyllan tillsammans med några fler så material finns.

En liten sak jag inte gillar med Filmbloggen är att de kör med kort text och sen Läs mer-länk. Missade dem från början och tänkte jösses vad kort alla skriver. Så gör inte samma miss som mig. Tyvärr är RSS:en också stympad men vem vet det kanske ändras så småningom.

Nu måste jag hitta mig en profilbild och skriva en liten presentationstext.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar:

Psykbryt sa...

Gratulerar, nu har jag ju precis hittat nästan, men eftersom film är ett av de områden där jag inte kan någonting ser jag fram mot fortsatt fortbildning :)