26 mars 2009

Byta avatar?

Satt och funderade på det här med avatarer idag. Har inte samma på alla ställen, borde jag ha det? Vilken avatar skall jag använda.

Varför finns det ingen standard på avatarstorlekar, olika överallt. Irriterande värre.

Här är de avatarer jag lyckats komma ihåg att jag använder:

Bloggy (via Gravatar), Pärlplatsen, Utsidan

Funbeat, Kattforum

Nanoblogg

Last.fm

Bloggerprofil (samma visas när man slår på min iAudio mp3-spelare)

Googlekonto

Twitter

LinkedIn

Allt för föräldrar (i större format längst upp i bloggen)

Pricerunners filmblogg

Fotosidan, Barnsidan

Sibirisk kattforum


Kanske dags att byta till någon av dessa?



Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar de blinkande ögonen och AFF-loggan (som du även har här på bloggen).