09 november 2008

Nu vet jag vad som fattas mig

Jag skulle ju ha varit på BotB idag, svettats som en gris och lett med hela ansiktet så kinderna tillslut haft värre träningsvärk än resten av kroppen. Jag har försökt att förtränga att jag missar det i år. Men nu poppade det upp. Nästa år SKA jag vara frisk, jag SKA orka åka. Fan vad less jag är på den här jävla blodsoppan. Vad skall jag göra för att bli frisk? Jag förstår plötsligt folk som tar till alla möjliga ovetenskapliga alternativ, känslan av att vara sjuk och inte någon kan hitta vad som är fel på en är fruktansvärd. Så alternativmedicin here I come låter det nog snart härifrån om inte Venoferdoserna fyller på mina blodvärden denna gång. Shit jag har glömt hämta ut nästa dos på apoteket och nu har de stängt och jag hinner inte innan ajg skall ha sprutan på måndag. Fan fan fan. Får ringa VC och flytta tiden denna måndad, hur kan jag vara så jävla glömsk.

3 kommentarer:

Mysla sa...

Jag önskar verkligen att jag hade ett sånt begär efter att röra på mig. Jag är alldeles för lat av mig och jag är i kass form. Verkligen kass. Det syns ju iofs på mig också...

Sorry att jag varit kass på att höra av mig btw, jag har haft en märklig vecka. Om du ser mig online så är det bara hojta till om du vill, även om det står upptagen. :)

Linda sa...

Hej Bea!
Det var tråkigt att du inte kunde komma med på BotB, men jag tänkte att du kanske ändå ville höra hur det var?
- Oscar Nilssons pass var bra! Inte så svår koreografi, men väldigt rytmisk och smittande vilket behövdes för att komma igång kl.09:00.
- Body Combat passet med Fredrik och Leon var intensivt! Kul för mig som aldrig testat det innan och jag tyckte att de var tydliga i sina instruktioner.
- Paolos pass var däremot helt annars än vad jag hade trott. Hade nog i förväg tänkt mig ett förkoreograferat pass med anpassad musik osv, men detta kändes mer som om vi var på en boxningsträning med inslag av thaiboxning, judo och kickboxning. Det var kul och jobbigt och man jobbade 90% av passet ihop med någon. Turligt nog hittade jag en ensam tjej från Malmö som jag kunde ha som sparringpartner. Trampade snett med vänster fot dock så jag fick ta det lite lugnare resten av dagen.
- Let's Jive var precis lika roligt som när Annika var i Luleå och höll passet! Skitkul med andra ord!
- Disco Fever var det enda passet som jag var lite besviken på men det var nog mest för att jag tyckte att instruktören var så fånig och skulle ha bekräftelse hela tiden (Andreas Lundstedt kunde inte komma så han var utbytt)
- Funktionell träning med pilatesboll var nog bland det svåraste jag någonsing har gett mig på! Det den där mannen kunde göra med en boll var otroligt imponerande! Detta passet gav otroligt mycket mersmak!

Såg att Nike conventet är den sista helgen januari och jag funderar starkt på att åka dit!
Om du är frisk kan du hänga på!
Det går att boka från den 12/11 - jag får se vad det kostar men grymt sugen är jag!

Béatrice Karjalainen sa...

Åh tack för rapporten. Låter som det var riktigt bra. Fredrik är otroligt bra som BC-instruktör.

Låter som du haft en svettig helg.

Vi får se vad blodproverna säger efter mina behandlingar om kroppen är beredd att utmanas till max igen.