16 november 2008

Mössa, hatt, halsduk och handkontroll införskaffat

Sådär ja då är man rustad för lite kallare klimat. Köpte mig en stickad mössa, en söt filthatt och en halsduk idag på Lindex. Hatten är så söt så jag var tvungen att visa den (ni får stå ut med mig i bild oxå), men ta bilder inomhus utan bra ljus är inte det lättaste när det man vill visa är svart (eller borde vara svart, såg först nu att en katt verkar ha haft en närgången session med hatten). Mössan fick jag köpa på barnavdelningen, alla på vuxenavdelningen hade stora tofsar mitt på huvudet, passar inte mig alls.




Inser när jag ser bilderna att det är hög tid att plocka ögonbrynen.


Sneglade på ett bluetooth headset till PS3:an oxå men det blev bara en Dualchock sixaxis handkontroll (som givetvis kom i en inbrottsäker förpackning som jag skar mig på) den här gången. Nu kan vi spela 3 st samtidigt i LBP.

Inga kommentarer: